piątek, 22 sierpnia 2014

Stosik - czyli nadrabiam zaległości czytelnicze.

Nigdy nie dodawałam na blogu stosików książek które mam zaplanowane do czytania. Niestety muszę sobie zasadzić solidną dawkę kopniaków motywacyjnych i wreszcie dodać aby nie zaczynać 3 książek na raz a później myśleć którą przeczytać pierwszą bo wszystkie 3 są wciągające przez co mam jeszcze większe opóźnienie bo niestety czasu od początku sierpnia jak i połowy lipca nie mam w ogóle bo mój czas w 100% zapełnia matematyka - matura te sprawy. A   że zależy mi bardzo na maturze no to muszę coś poświęcić dla czegoś. W każdej wolnej chwili staram się podczytywać, jednakże od poniedziałku będę miała większy luz także sądzę że recenzje będą pojawiały się często. Wreszcie! Ten blog ma 3 lata a nie ukrywajmy nie jest jakiś zadowalająco obszerny, także postaram się to zmienić żeby chociaż na swoje 4 urodziny był tymi recenzjami wypełniony bo gdy zakładałam tego bloga moje wyobrażenie na temat tego bloga było inne i przez jakiś czas starałam się trzymać poziom i czas dodawania recenzji. Później pojawiły się problemy/komplikacje i blog mi podupadł. Czeka mnie też trudny okres - bowiem maturalny o czym wspominałam wcześniej. Mam jednak nadzieję że pogodzę bloga ze szkołą.
Chyba czas zakończyć tę paplaninę, dodać zdjęcie i zacząć czytać. No i oczywiście po raz kolejny zmieniłam wygląd bloga, wcześniej był różowy, teraz w moim ulubionym kolorze.
Ps: Nie wiem czy będę czytać w kolejności stosikowej w każdym razie recenzji tych książek możecie się spodziewać:

 


Trudi Canavan - Gildia Magów
William Davis - Dieta bez pszenicy
John Green - Gwiazd Naszych Wina
J.K Rowling - Trafny Wybór
L.J. Smith - Pamiętniki Stefano ( Tom 1,2 i 3 )
Arnold Stadler - Mój pies, moja świnia, moje życie.
DBC Pierre - Vernon
Blue Jeans - Piosenki dla Pauli
Hal Vaughan - Coco Chanel. Sypiając z wrogiem.
Jurek Owsiak - Róbta co chceta. Czyli z sercem jak na dłoni - 20 lat Grania.
Paul L. Maier - Coś więcej niż ślad.

Jeśli coś czytałyście/liście chętnie poczytam wasze opinie/ odczucia na temat danej pozycji :).


1 komentarz:

  1. Czytałam "Gwiazd naszych wina" oraz "Trafny wybór". Kiedyś pewnie przeczytam "Piosenki dla Pauli".

    OdpowiedzUsuń